• DJ
    • Formatie
    • Masina de fum
    • Schela de lumini
    • Show de lumini

Despre Florin Grigore & Star Music Band

Cu o experiență vastă în domeniul muzical și un număr impresionant de evenimente în portofoiu, echipa Star Music Band este nelipsită de la petrecerile de neuitat. Trupa este compusă din artiști și instrumentiști cunoscuți la nivel național, dornici să contribuie la întreținerea atmosferei petrecerii dumneavoastră.

Profesioniști și devotați meseriei lor, membri echipei Star Music Band înpărtășec aceeași pasiune pentru muzica bună și evenimentele reușite. Ei vin în întâmpinarea dumneavoastră cu o varietate de momente artistice deosebite, care pot fi persoanlizate în funcție de tematica petrecerii și cerințele pe care le-ați putea avea. Garantăm un spectacol de neuitat, în care muzica live și efectele speciale vor fi atracția principală a serii.

Indiferent de tematica petrecerii, Star Music Band reușește să transforme totul într-un eveniment reușit. Momentele muzicale vor fi adaptate în funcție de cerințele dumneavoastră, trupa de artiști fiind pregătită să interpreteze o mulțime de genuri muzicale, de la muzică de petrecere și cover-uri internționale, până la muzică tradițională, romanțe sau tangouri. Principiul de bază al întregului colectiv Star Music Band este ”noi cântăm, nu facem zgomot”.

Artiștii noștri se folosesc de aparatură de cea mai bună calitate, microfoane, instrumente wireless și boxe care distribuie sunetul uniform. Muzica live îi invită la petrecere pe cei dornici să se distreze pe ringul de dans, fără a perturba însă persoanele care preferă să se bucure de melodii în timp ce savurează un pahar de vin sau depană amintiri alături de cunoscuți.

Fără doar și poate, petrecerile Star Music Band sunt unele greu de uitat! Contactați-ne cu încredere, dacă doriți ca petrecerea dumneavoastră să se înscrie pe lista celor mai frumoase amintiri!

EVENIMENTE PERSONALIZATE
      Nu lucrăm după un program artistic standard, deoarece fiecare eveniment este diferit în felul său. Clienții au posibilitatea de a-și alege stilul muzical favorit, sau pot opta pentru o combinație de momente muzicale diferite. Totodată, oferim și diverse posibilități de înfrumusețare a spectacolului, prin intermediul momentelor cu costumații, a efectelor speciale și a aparatelor de baloane și fum.
      Ne-am specializat în crearea unor evenimente spectaculoase, care reușesc de fiecare dată să rămână în inimile tuturor. Deoarece ne mândrim cu o experiență vastă în domeniul organizării evenimentelor, în prezent suntem printre puținele persoane care vă pot garanta un show complet și de neuitat!

LUMINI ȘI EFECTE SPECIALE
      Pentru a fi siguri că invitații dumneavoastră au parte de o atmosferă cât mai plăcută, dar și pentru că oricărui eveniment deosebit nu trebuie să-i lipsească rafinamentul, punem la dispoziție, în funcție de dorința dumneavoastră, o serie de articole speciale pentru petrecere. Pe listă sunt incluse schela metalică, luminile ambientale și instalațiile de baloane și fum, accesorii care pot transforma orice petrecere într-una mai frumoasă.

Florin Grigore

Artist, cu o experienta de peste 15 ani pe scenele din Romania si din Europa, solist in Trupa Etno, fondator si solist al trupei Star Music Band a adus in lumina reflectoarelor muzica populara si de petrecere cat si muzica Etno. Alaturi de marii nostri artisti, a participat la spectacole si emisiuni de televiziune atat in tara cat si in strainatate, fiind apreciat pentru modestia si naturaletea lui cat si pentru nativitatea vocii si a talentului sau. Oltean la origine, avandu-si obarsia la Obarsia, judetul Olt, promoveaza muzica olteneasca autentica inca din copilarie. Ii place foarte mult muzica din Teleorman, drept pentru care a si implementat in cadrul proiectului Star Music Band un moment din Teleorman, inspirat fiind de marii artisti ai muzicii teleormanene Liviu Vasilica si Floarea Calota. A creat costumatii atat pentru acest moment de teleorman cat si pentru un moment de muzica lautareasca veche si tiganeasca autentica, unde, alaturi de cele doua dansatoare ale lui, imbracate in costume tiganesti, fac show oriunde canta!!! Nu a uitat nici muzica veche interbelica, de aceea “Zaraza” si “Vrei sa ne-ntalnim sambata seara” nu lipsesc dintr-un moment sublim, dedicat indragostitilor!!! In activitatea sa artistica a adunat in repertoriul personal melodii din toate zonele tarii, fiind pregatit intotdeauna pentru orice fel de provocare muzicala!!!! A absolvit facultatea si masterul in muzica in urma cu cativa ani, iar in paralel cu aceasta si-a atins sublimul in credinta, terminandu-si studiile in teologie, devenind doctor in stiinte teologice din anul 2015. II place sa cante, o face cu dragoste si cu placere, simte si traieste prin ceea ce canta si transmite tuturor celor care il asculta! Isi doreste sa cucereasca si America, sa ajunga pe toate scenele lumii, acolo unde sunt romani, sa le aduca in suflete bucurie prin muzica lui, sa isi aminteasca fiecare de locul de unde a plecat, de tara si de casa parinteasca!!!

Citeste mai mult

Aceasta este afacerea ta?
      Revendică acum!